lindavdwerf.reismee.nl

Braderie en Paaseiland

¨Ik wil graag even iets rechtzetten.¨

Reacties

Reacties

Keri

Hee Linda! Wat een mooie foto's allemaal! Ik was al heel lang van plan om nou een je site te bekijken maar het kwam der maar niet van. Nu eindelijk(veelste laat!) zie ik je foto's en lees je verhalen!
Nog heel erg bedankt voor je kaartje! Erg lief van je.
Ik ben nu een paar weken op Bert & Ernie, en heb het erg naar me zin! Ook gezellig om Yvette weer te zien. Bert en Ernie is wel heel anders dan Pinokkio. Maar 6 kinderen, en op vrijdag 5.:P
En ik kan Naomi nog meer zien wat natuurlijk ook erg leuk is. Alleen was ze er deze weken niet..
Maar ik wens je nog heel veel plezier! Geniet er nog even van en ik heb er zin in als je weer op de Walnoot bent, gezellig bij kletsen.
Doe voorzichtig, xx Keri

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!