lindavdwerf.reismee.nl

Niet veel te vertellen, maar wel veel gezien.

Nee, serieus, geen leuke verhalen ofzo. Maar als ik deze foto's laat wachten, dan is er straks geen doorkomen meer aan! Even kort dan. Het is winter in Rio, dat houd in dat het 20 graden is en dat geen enkele Carioca zich op het strand waagt. Nou dat was te zien... een verlaten strand! Gelukkig was het de volgende dag beter weer en heb ik toch nog even van het 'gevoel' mogen proeven!

De ene avond het uitzicht vanaf de Sugar Laof bewonderd, een prachtig ondergaande zon naast het Christus beeld. En de andere avond de andere kant op, van de Christus richting de Sugar Loaf. Ik was een beetje teleurgesteld in Christus (vat dit nu niet verkeerd op mensen, in het BEELD bedoel ik) hij was wat plattig, ik had 'm wat ronder voorgesteld. Ook had ik in mijn hoofd dat je hem van voren zou benaderen en er zo naartoe zou lopen. Niet dus. Achterom en je vervolgens door de massa wurmen, maar vooruit, dat weet je, dat hoort erbij.

Op vrijdagavond is het 'Lapa-avond' dat houd in dat onze hele buurt veranderde van een rustige buurt in een samba-dansende, caprihinha-drinkende, op-straat-plassende (de mannen dan) massa, die op het gemakkie doorging tot 6 uur 's ochtends. Fantastisch om mee te maken! Heerlijk kachel geworden en genoten van al die Brazilianen die zich vol overgave op de samba (en drank) stortten!

Nog even een blundertje van het Linda-front (Pap en Mam, sla dit stukje even over!). Ik ging 'even' met de bus naar het busstation om een kaartje te kopen voor de trip naar de Falls. Helaas had ik niet helemaal door waar het busstation was en eerdat ik doorhad dat we er al voorbij waren, reden we al in de buitenwijken/favella's... Tja, en dan? Uitstappen en de eerstvolgende bus terug pakken leek me niet echt een veilige optie... Dus stug blijven zitten (ik zat naast de kaartjes-mevrouw) totdat we bij het eindpunt waren, daar op het busstation van bus gewisseld en weer het hele takke-eind terug gereden! 'Even' een kaartje halen op het busstation duurde ruim 4 uur!

Nu bevind ik me dus reeds in Argentinie! Bij de Iguacu watervallen. Ik heb ze van beide kanten bekeken en ik moet zeggen: GE-WEL-DIG!!! Ik heb hier echt 2 fantastische dagen gehad, ook nog de waterkrachtcentrale bezocht, indrukwekkend! Morgen met het vliegtuig naar Buenos Aires. Goh, wat gaat het ineens snel allemaal!

Reacties

Reacties

simone

Wat een fantastische waterval!
Het zal wel erg indrukwekkend zijn geweest, zo mooi en natuurlijk zo veel herrie.

Succes met je vlucht en ik ben benieuwd naar je verhaal over Buenos Aires.

Groeten Simone

Leonie

Mooie foto's weer, wat grappig die parasol met bikini's. Na het zien van jouw watervallen vallen die in Oostenrijk in het niets!
Veel plezier nog verder, liefs Leonie

Esther

Hey Lin,

Ziet er weer goed uit. Heb natuurlijk uit volle borst gezongen!
Wat kan ik nog meer schrijven dan dat het er voor niet veel te vertellen, je toch wel weer geweldige dingen meemaakt.

Liefs Esther

Gerrie

Wat een mooie foto`s lin !! Tot de volgende keer..
Liefs Ger

fam .molenaar

zo ver weg en toch een stukje dichter bij groetjes uit curacao.met kelly gaat het super vanje foto kon ze geen genoeg krijgen ze bleef hen maar pakken. leuk om je zo te volgen dikke kus van kelly

Marieke

Hi! Bedankt voor je ontzettende leuke kaart! Ik was net een klein kind toen ik de post pakte en je handschrift herkende! Ik kan me voorstellen dat dit een bijzondere knuffel was.
Blijf genieten van je prachtige reis.

Ik ga over twee weken met verlof en alles gaat echt heel goed!

xxx Marieke

henriette

Hai linda, het heeft even geduurd voor ik je verhalen kon lezen, zelf even druk met mijn tripje. Je moet het heerlijk hebben zo te lezen. Hoe gaat je spaans? Lekkere taal he! (of ben je inmiddels al thuis in het portugees) Hier in Nederland nog steeds een hoog spruitjes lucht gehalte, nee, er verandert niets als je weg bent. Heb je nog een gpo post restante adres waar ik je een leuk backpackers boek naar toe op kan sturen? Anders houd ik het wel achter voor als je terug bent. In het begin las ik veel herkenbare verhalen (amazone, capibara's etc) Nu je zuidelijker afzakt word ik wel erg nieuwsgierig wat er gaat komen, blijf vooral schrijven dus! Pas goed op je zelf! Liefs Henriette

Esther van Dam

Hoi Lin,
Dankjewel voor je kaartje (foto)! Dat reizen blijft kriebelen he? En dan nu zuid-amerika! Zo te lezen is daar ook genoeg te beleven. En je foto's zijn echt prachtig. Leuk om het te volgen via internet....
Met ons gaat t naar omstandigheden redelijk, we proberen de draad weer een beetje op te pakken.
Groetjes,
Esther

Smithk957

Thank you for your blog article. Great. cdeecedeffaefafd

Pharmf536

Very nice site! cheap goods http://aixopey2.com/qqsrtt/4.html

Pharmk917

Very nice site! [url=http://apeyixo2.com/ysyaovs/2.html]cheap goods[/url]

Pharme518

Very nice site! [url=http://ypxaieo2.com/rrqsro/2.html]cheap goods[/url]

Pharmc936

Very nice site! [url=http://ypxaieo2.com/rrqsro/2.html]cheap goods[/url]

Pharme366

Very nice site! cheap goods

Pharmc606

Very nice site! cheap goods

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!