lindavdwerf.reismee.nl

Gezellig!

Hoi allemaal!

Gezellig dat jullie met me mee reizen, of dat jullie een kijkje komen nemen! Ik ben nog in de experimenterende fase met deze site en helaas heb ik jullie al allemaal lastig gevallen met een mailtje, sorry doorvoor, het was nog niet de bedoeling. Om het nog warriger te maken, heb ik jullie allemaal ook alweer afgemeld van de mail-lijst, dus waarschijnlijk krijgen jullie later allemaal nog een keer een maitje hahaha! Ja, jullie zullen weten dat ik weg ga!

Nou, de begin en einddatum die vermeld zijn kloppen ook niet, want ik heb nog geen ticket geboekt, maar ja, je moet toch wat invullen!

De planning is in ieder geval om half juni naar Zuid-Amerika te gaan, voor om-en-nabij een half jaar. Daar ga ik proberen ten eerste: om muggen te ontwijken (een ezel stoot zich over het algemeen..etc!) en ten tweede te genieten van al het moois dat Zuid Amerika te bieden heeft.

Middels deze site ga ik proberen jullie op de hoogte te houden van mijn avonturen en hoop ik stiekum dat jullie zwaar jaloers naar alle foto's gaan zitten kijken!

Maar ik ga nog laaaaaang niet weg, dus jullie zullen alles nog wel 100x van me horen!

Veel liefs Linda

Reacties

Reacties

Richard

Wel ik kan niet wachten tot de eerste verhalen en foto's. En jaloers dat ben ik zeker. Maar wie zal dat niet zijn met zo'n mooie reis in het vooruitzicht. Geniet ervan en wij zullen met je mee reizen vanuit de luie stoel. Met jaloerse blikken naar de mooie plaatjes die je hebt geschoten.

Esther

Haai Lin,
Ik blijf me aanmelden om met je mee te reizen, al gooi je me er 10x uit.
Wat een lekker vooruitzicht heb je toch!
Liefs Esther

Leonie

Ik ben ingeschreven hoor, ik ga je volgen!!
Leuk dat het nu concreet geworden is, spannend ook wel! Veel succes met alle laatste voorbereidingen en (voor korte duur) afscheid nemen,

Liefs Leonie

Annelies

Ha Buuf,

We gaan je missen hoor in de buurt! Heb je er nu opeens 2 maanden extra bij geboekt...? Kun je niet maken zeg!
Nee hoor, lekker! Wij blijven je ook volgen via deze site!

Liefs, de buren van nummer 16

simone

Hoi Linda,

Net terug van je vakantie met je familie en op naar de volgende reis.
Veel plezier nog met de laatste voorbereidingen!

Groeten Simone

Renée

Hoi Linda

Leuk dat je nu geboekt hebt, al schiet de vertrekdatum al lekker op. Succes met alle voorbereidingen en leuk dat je ons ook een beetje laat genieten van je reis.

Groetjes Renée

Angelique

Hé Lin,
Sjemig, het schiet nu echt hard op en het avontuur wacht op je. Je gaat vast onwijs veel mooie dingen zien en beleven daar en reken maar dat ik je volg via deze site. Succes met de laatste voorbereidingen we zien elkaar nog wel,
liefs Angelique

Aad prevo

Hallo Linda,

Leuk te lezen dat jij naar Zuid Amerika ga. Ik ben er net van terug (april) Ik ben in Chili . Peru , Ecuador, Catagena (Bolivia) en het Panamakanaal geweest En ook nog even naar Jamaica. Ik ga nog een keer en wel op 31 januart ga ik naar Buenos Aires dan naar de Falkland eilanden vervolgens naar Artartica (zuid Pool) Kaap Hoorn, Vuurland (ushuaia), Chili (punta Arenas) dan naar Montivideo en weer naar Buenes Aires. Ik ga jouw in ieder gaval volgen samen met Jeanette. groetjes en veel succes.

rutger

hey Linda, klinkt allemaal geweldig!
veel plezier x Rutger

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!