lindavdwerf.reismee.nl

Nu alweer vrienden gemaakt! Ahum!

Nou lieve mensen, we leven nog hoor! Waarvan? Vragen jullie je natuurlijk meteen gestressed af?! Nou van alles! Van die verschrikkelijk lange vliegreis, waar geen einde aan kwam. Van het feit dat Iberia erg zeikerig is met eten en drinken (dus Ramon, die krentenbollen kwamen echt wel van pas!) en van die kleine hartverzakking die we kregen toen we zagen dat we in Madrid een half uur hadden om het volgende vliegtuig te halen, terwijl de bewegwijzering zei dat het 24 minuten lopen was!!! Of misschien van de rafttrip met rappids klasse 5 waar we vandaag doorheen kolkten?

Jullie lezen het al; Linda is weer lekker op dreef!

Maandag kwamen we natuurlijk helemaal gaar in Bogota aan. Dinsdag hebben we de stad bekeken, en die zijn we woensdag weer snel ontvlucht! Niets ten nadele van Bogota hoor! Leuke stad, relaxte mensen! Colombia is echt een leuke verassing! We voelen ons ook geen moment onveilig en er heeft (nog) niemand iets geprobeert over drugs of om ons te beroven ofzo. Allemaal heel chill! Op woensdag zijn we in een bus gestapt naar een klein stadje Villa de Leyva. De bussen hier en de hele organisatie er omheen geven een geweldig Azie deja-vu! Want als je busje maar half vol zit, ga je natuurlijk niet snel op pad! Nee, dan ga je tergend langzaam alle trottoirs af, terwijl er iemand uit het raam hangt en alle locaties waar je gaat stoppen rond schreeuwd. Niet echt gek dat we dus 2,5 uur later dan gepland arriveerden! Maar affijn het stadje maakte een hoop goed!

Wel hebben we nog erg veel moeite fatsoenlijk uit eten te gaan. Of het is schreeuwend duur (12 euro voor diner) of het is een snackbar-achtige toestand met vette snacks. Maar vanavond was ntoppertje! Soep, verse sap, fruit, rijst, aardapels, kip, salade en toetje voor 3,50! 1x raden waar we morgen avond eten!

Vandaag was erg leuk, een rafttrip. We waren in 2 ploegen en gelukkig waren wij iets fanatieker en daardoor werden die anderen vanzelf de schlemielen die gelukkig allemaal een keer uit de raft kieperden en de hele raft een keer omsloeg! Gelukkig hadden ze een hysterische Amerikaanse aan boord die de hele lunch door bleef zaniken over het feit dat ze nog nooit zo bang was geweest en dat ze dacht dat ze dood ging. Waarop ik haar vervolgens vertelde dat het een reden had, dat die reisverzekeringen zo duur zijn. Ja zegt ze, maar ik was bijna dood. Ach, was mijn antwoord, dan krijgen ze thuis 20.000 dollar uitgekeerd. Ze vond me niet zo aardig geloof ik... Raften was verder echt top! Soms muren van 2 meter water voor je en als je dan weer op kon kijken zat de raft tot de top vol water, en hangt iedereen ternauwernood binnenboord. Ook hebben we een keer onze gids gelanceerd, die vloog door een botsing met een rotsblok zo over ons heen de raft uit, goeie show!

Wat verder nog? Ohja, die kouwe douches... Ze hebben hier aan de douchekop een soort snelkookpan hangen, en als je dan de warme kraan aanzet wordt dat (als je mazzel hebt, en dat hebben we niet zo vaak) in die pan opgevangen en snel verhit waardoor je dan warm water hebt (zou kunnen hebben). Ik denk maar zo, goed voor de doorbloeding! De matrassen, ach, als je in een diepe kuil ligt kan je er niet uitkieperen ook!

Nou, dat was hetwel weer even geloof ik! Ik heb geprobeert fotos te uploaden, maar de compu en mijn camera kunnen het nog niet zo heel erg eens worden. Die houden jullie dus tegoed!

Liefs Linda

Reacties

Reacties

Janneke

Hey Lin,

Wat een verhaal weer! Prachtig op z'n Lin's geschreven ;-) Hahaha, ik lach me verloren.

Klinkt heerlijk al die verhalen van je, ben stik jaloers! Ik wil ook wel weer backpacken als ik dat zo lees. Je bent de hele dag met hele andere dingen bezig dan werken enzo.

Geniet er nog even van en ik wacht vol verwachting af op je volgende mooie verhaal :-)

Doeeeggg Liefs xxx Janneke

riet

Laat je alles er wel aan zitten ?Ik bedoel armen en benen enzo.We willen je wel heel terug. Heb genoten van je verhaal,leifs van ons allemaal.Riet.

Marieke

ha Linda,

Wat een verrassing;je bent al op reis! Ik heb geloof ik je eerste mail gemist (van begin juni). Ben blij dat je een goede reis hebt gehad en zo te lezen heb je al weer wat avonturen beleefd. Leuk om mee te lezen, vanaf nu ben ik fan. Leuk dat je reisgenoten hebt gevonden, ben beniewd hoe dat gaat bevallen! Veel plezier!
Groetjes uit Boskoop

Chloë

Lieve Linda,
Leuk om zo snel wat van je te horen, maar doe je wel voorzichtig?? Handle with care!!!! Dat heb jij mij geleerd en ik wil met je kunnen spelen als je terug komt!!
Dikke knuffel,
Chloë

Chris en Monique

Lieve Lin,
Leuk om je avonturen te volgen en dat van je matras, oh dat vond ik altijd vreselijk!! haha.
Geniet volop van je reis en tot mails!

Kus,
Monique

chris

haha, een paar dagen van huis en al zanikende Amerikanen afzeiken, way to go , zo te lezen hebbie je draai al gevonden! goeie show daar in die raft op naar nog meer mooie avonturen !!
veeeel plezierr

grtzz
Chris

je broer

Goed bezig! Bel gerust een keer als je Skype of zo aan de praat hebt gekregen. Ben vanaf woensdagmiddag tot zondag niet te bereiken ivm conferentie in exotisch... Amsterdam!

Liz

He Lin,
Goed verhaal weer!!! Je avontuur is begonnen!!!!
Ik volg je op de voet, dus kom maar op met je avontuurverhalen!!

X Liz

Kuifje

Lees het al...We missen een hoop. Wel leuk dat jullie het goed met elkaar kunnen vinden en dat de avonturen vanaf het eerste moment al "spannend" zijn zodat wij nu al uitkijken naar de vervolgverhalen.

Groet,

Kuifje

ron jes lies kef

Wat een muts ben je ook zeg hahaha.
Geweldig ik hoor het je zeggen tegen die Amerikaanse.
Nou meid we blijven je volgen!
Geniet ervan!
Dikke knuff van ons

Yvette

Klinkt leuk Lin! Leuk dat verhaal van die Ameriakaanse, zo ken ik je weer ;)
Hier alles ok. Met de kids gaat t goed. Marc en Robin vragen af en toe naar je, maar ze doen t goed!

Geniet daar!!

Yf

simone

Leuk om verhalen van je te lezen! Echt avontuur!
Gisteren hebben wij hier ook ons eigen avondtuur weer meergemaakt: mid-summer night met onze roze suikerspin op ons hoofd. Het was mooi weer en gezellig met leuke spelletjes.

Veel plezier!!
Groeten Simone

Joke

Hoi Linda

Leuk om je zo te kunnen volgen.
Die Amerikaanse heeft je vast niet meer aangekeken.
We wachten op de foto's.
Dan kan Marc ook mee kijken.

Gr Marc Mike Martin en Joke

Maaike

Zo te lezen was je eerste weekje al een groot avontuur!
Ik wacht met spanning op je volgende verhalen en natuurlijk de briljante foto's.
Liefs Maaike

Jolanda

Ga het zo gelijk aan Ramon doorgeven van de krentenbollen ;-).

Leuk weer om je verhalen te lezen!

Veel plezier en succes met alle avonturen!

Groetjes JO

ome Aad en tante Nel

Hoi Linda,
Weer leuk om je verslag te lezen. Je voel je weer helemaal in je element. Die rafting was wel onwijs gaaf om dat te doen lijkt ons. Wij blijven je volgen om zo met je mee te reizen.

Groetjes

Mevrouw Smits !!!

Klinkt al weer helemaal Linda, je verhalen.....blijf vooral zo gezellig omgaan met je mederafters en/of reizigers!! levert leuke verhalen op en jij maakt overal vrienden!! toch??

Heel veel plezier!
Groet Marjan

Joke en Marleen

Ha Linda, we hebben smakelijk gelachen om je avonturen, met een Turkse pizza van 2.00. misschien ook te krijgen daar?

Doe je niet al te gevaarlijke dingen? We willen je wel weer terughebben straks.(en we krijgen dat geld vast niet hier)
veel plezier,

groetjes

Loesje

Hè Lin,

En daar was je eerste verhaal. En zoals belooft niet 5 kantjes met wat je allemaal gezien hebt. Nee dit is stukken beter, moest erg lachen en ja ook ik zie het je zeggen tegen die amerikaan. Maar pas op, ze trekken haren, dat had ik een keer in Parijs bij de tour!!!

He meid geniet ervan en tot horens!!!

Liefs Loes

joop en nel

hoi linda
ik hoor en lees dat je het prima naar je zin hebt.
de komende vijf dagen niet bereikbaar omdat je naar de krokodillen gaat en naar die visjes met die scherpe tandjes.
als ik jou was zou ik ze maar niet aaien.
ik lees wel hoe het was.
veel plezier.
groeten van joop en nel

Esther

Hey Lin,

Superleuk, weer een echt Lin-verhaal. Heeft je reisgenoot dezelfde humor, of kijkt hij af en toe verbaast?
Ben alweer in spanning aan het uitkijken naar je volgende verhaal!
Have fun!

Liefs Esther

Lúan

Heyyyy stoere, lieve Linda,
Alle eerst, ontzettend bedankt voor je onwijs leuke kaart!!!! Wat hebben wij enorm genoten met het lezen van jouw verhalen! Echt á lá Lin!;-) Ge wel dig! Ik kwam niet meer bij toen dat stukje las over het lekker douchen in zuid Amerika!hahahaha... met de snelkookpan, die het niet doet..hahahahahaha.. maar zo koud is het toch niet? Ik kan me herrineren dat ik niet eens met warm water kon douchen toen ik hier kwam...Ik vond het net zo heet, als het water waarmee we vroeger de kippen kaal plukten...hahahaha..maar nu kan ik het me wel voorstellen hoor...
Zo gaaf dat je deze site zo goed bij houdt! TOP! TOP!!
Ik had eerlijk gezegd tot vandaag niet een keer ernaar gekeken, maar toen wij gisteren jouw kaart kregen, dacht meteen, zoo das aso zeg...
Ik heb net ook naar alle foto's zitten kijken... zijn dat muggen bulten wat je op je rug hebt of allergie?
Omi leeft met je mee....Ze slaapt sinds 2 weken ook al in de hangmat! :-o ('s middags dan) en soms ligt ze ander half uur lekker te knorren hoor....heerlijk buiten in de tuin... Verder gaat het zijn gangetje...het blijft spannend wat er gaat gebeuren... eerst aanstaande dinsdag naar het AMC voor een MRI scan, en dan wordt als het goed is een plan gemaakt over opname, hoe lang, wat doen ezv...
Het belangrijkste is dat er wat gaat gebeuren, want zo is het voor Omi niet meer fijn!
Nou lieve Lin, hou je taai, have sooo much fun en tot schrijfs weer! Dikke knuf van ons en nog een veel groter en groten van Omi xxxxxxxxx
Liefs,
Lú

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!